24 Ιαν 2015

Mind the GAP

Ο ΣΥΡΙΖΑ πραγματικά χρειάζεται την αυτοδυναμία, για να μην κυβερνηθούμε πάλι από κλώνους του Σαμαρά και του Βενιζέλου, μπορεί και από τους ίδιους, εάν εμείς οι Έλληνες ψηφοφόροι τους το επιτρέψουμε.

Αίφνης όμως, από το πουθενά, ξεπετάχτηκε και ο ΓΑΠ (GAP), να προσπαθεί κι εκείνος να πάρει μέρος από την εκλογική πίτα, ελισσόμενος σαν αίλουρος στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σαν να ξεχάστηκαν μονομιάς όλα!  Ε, ΟΧΙ και ο ΓΑΠ, παρόλο που είναι συμπαθής, έναντι του αντιπαθούς Βενιζέλου, να έρθει και να θέλει να γράψει τον επίλογο ενός εγκλήματος που ο ίδιος συνετέλεσε σε βάρος του λαού.
Εγώ προσωπικά δεν ξεχνώ, γιατί η τσέπη μου και το μυαλό μου δεν με αφήνουν να ξεχάσω ούτε μια μείωση των χρημάτων που με κόπο δούλεψα και μου αφαίρεσαν, δεν ξεχνώ ότι πληρώνω ενοίκιο στο σπίτι που μένω, δεν ξεχνώ την ανύπαρκτη περίθαλψη, τα φάρμακα που μου στέρησαν, περισσότερο δε στους ηλικιωμένους. ΞΕΧΝΩ? Τότε καλά να πάθω, άμα ξεχνώ. Ο ΓΑΠ ροκανίζει με το ποσοστό-στόχο του 3%, την αυτοδυναμία της μοναδικής μου αυτή τη στιγμή, ΕΛΠΙΔΑΣ.
Απαιτώ να μην ξεχνάμε, απαιτώ δίκαιη τιμωρία γιατί εγώ στερήθηκα. Αυτός ΟΧΙ!
Άρθρο Μ.Γ.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια: